Job 25 van 36


Report this listing

Solliciteren



Specialist Interne Communicatie en Employer Branding


Functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verbinden van onze afdeling met een diverse en dynamische organisatie. Rekening houdend met je expertise en ervaring ga je aan de slag als aanspreekpunt en sparringpartner voor het domein “Werkgever”: interne communicatie, employer branding en HR.

Je maakt deel uit van afdeling Communicatie & Stadsmarketing. Samen met de andere accounts en twee expertiseteams (Creatie & Digitaal) vorm je het interne communicatiebureau van stad Hasselt.

Je belangrijkste uitdagingen:

  • Je tilt interne communicatie naar een hoger niveau, brengt noden in kaart en formuleert een bijhorende communicatiestrategie.
  • Je creëert draagvlak bij jouw voornaamste partners, bouwt aan een goede samenwerking en geeft advies.
  • Op basis hiervan realiseer je een jaarplanning, identificeer je gedeelde doelgroepen, ontwikkel je campagnes met impact en coördineert communicatieprojecten van A tot Z.
  • Je bent het aanspreekpunt en communicatie-expert voor rekruteringscampagnes en zet de stad Hasselt in de kijker als werkgever.

Waar kom je terecht?

Je komt terecht in een dynamisch en groeiend team op de 7de verdieping van ’t Scheep. Flexibiliteit, ownership en samenwerken zijn onze ingrediënten voor een goede sfeer en resultaten.

Onze missie:
Afdeling Communicatie & Stadsmarketing bereikt Hasselaren en inspireert bezoekers van de stad Hasselt. We zijn een gecentraliseerd en klantgericht team dat streeft naar heldere en efficiënte communicatie en impactvolle stadsmarketingprojecten voor en door elke stadsdienst.

Onze visie:

We groeien naar een afdeling die verbonden is met elke inwoner en bezoeker van onze stad. We zijn de motor van een ambitieus stadsmarketingplan. Samen met de betrokken diensten, het stadsbestuur en externe partners formuleren we doelen en ontwikkelen we spraakmakende campagnes en projecten waarmee we Hasselt op de kaart zetten als toonaangevende centrumstad in Limburg, Vlaanderen en de Euregio.

Onze afdeling centraliseert expertise en stelt deze ter beschikking van de hele organisatie. In onze afdeling zijn er 3 rollen:

  • Account: Aanspreekpunt en projectmanager voor campagnes vanuit 1 van 6 inhoudsdomeinen (Werkgever, Ruimte, Burger, Samenleving, Economie, Vrije tijd).
  • Digitaal: Dynamisch team met een sterk netwerk in de organisatie dat strategie en werkingskaders creëert en uitdraagt voor elk van onze digitale kanalen.
  • Creatie: Creatief productieteam van ontwerpers en redacteurs dat zorgt voor sterke content (eigen opmaak of het faciliteren van externe opdrachten), de productie van projecten en kanalen en efficiënte communicatietools.

Jouw profiel

Je draagt onze organisatiewaarden hoog in het vaandel:

  • Bouwen: Je bouwt aan je interne netwerk, aan je strategie voor interne communicatie, aan een nieuwe visie, en je legt de lat hoog. De hele organisatie meekrijgen, daar word je gelukkig van.
  • Samenwerken: Je bent een bruggenbouwer en weet anderen te inspireren met je enthousiasme en expertise. Je werkt zelfstandig en zorgt voor de juiste terugkoppeling naar het team en je leidinggevende. Je kan positie innemen, maar ook compromissen vinden. Het briefen van externe partners is geen probleem.
  • Doelgericht: Je kan projecten vastpakken en van A tot Z opvolgen. Je stelt concrete doelen en realiseert deze met een sterke planning en een goed beheer van middelen. Je kan werken met deadlines en je kan ze waar nodig ook relativeren. Met andere woorden: je kan prioriteiten leggen.
  • Economische en strategische belangen van de dienst of een organisatie bij politieke en administratieve organisaties promoten
  • De logistieke uitvoering van communicatieacties, -producten en -dragers plannen (verspreiding, expositie, distributie, …)
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • Interne diensten adviseren en technisch ondersteunen bij hun communicatieacties
  • Gegevens van de activiteiten actualiseren (stuurbordgegevens, statistieken, …) en rapporten van communicatieacties opmaken
  • Meewerken aan presentaties, lezingen, geleide bezoeken voor klanten, partners, …
  • Een partnernetwerk uitbouwen
    Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen
  • Het communicatiebeleid van de organisatie bepalen
    Het budget en de uitgaven van de communicatieacties vastleggen
  • De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)

Aanbod

We bieden je een contract (contractueel) voor onbepaalde duur. Je werkt vanuit ons stadhuis 't Scheep met een mooi uitzicht op onze stad. Naast een salaris bieden we je graag een aantrekkelijk verlofstelsel, maaltijdcheques, groepsverzekering,  hospitalisatieverzekering, benefits at work, zwempas en bibkaart voor je gezin, ...

  • Schaal A1a-A1b-A2a
  • Jouw brutomaandloon bedraagt minimum 4.088 euro (5j ervaring in A1a) en maximum 6.153 euro (24j ervaring in A2a)
  • GSM + abonnement
  • Flexibele werkvormen en werkrooster
  • Je krijgt tijd en ruimte voor opleidingen, zodat je nog beter wordt.
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Maaltijdcheques van 5,50?euro per werkdag
  • Mogelijkheid tot telewerk
  • Eindejaartoelage
  • Fietsvergoeding van 0,35 cent per km en/of 100% terugbetaling van openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor familieleden)
  • Mogelijkheid om aan te sluiten bij een voordelige ongevallenverzekering voor jou en je gezin
  • Tweede pensioenpijler
  • Minimum 36 verlofdagen en 10 feestdagen
  • Allerhande personeelsvoordelen: zwempas, gratis bibkaart, groepsaankopen, personeelsactiviteiten, personeelskortingen …

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht